torsdag 29 maj 2008

Femsiffrigt

Weee - idag har jag kommit över 10 000 steg i alla fall :) Det var ju bra! Får tacka Stångån för det för på jobbet blir det inte mer än max 2 000 steg... Och det är ju inte så mycket att hänga i granen... Känns i alla fall skönt! Efter promenaden så blev det en pastasallad och en äcklig melon... Inte så tokigt!

Nu ska jag nog mest dega framför TV:n.. Hehe - har letat efter Lost och Greys nu i 20 minuter men det slog mig ju nu att det ju faktiskt inte är onsdag :S Men varför gör jag en sån gubbe? det betyder ju att det är fredag i morgon :D Jiiiipppiiiie!

Så i morgon bär det hem till Kisa. Ska ta med Jenny på lite äventyr så här sista dagen som ungmö eller nåt :) Ska se vad för spännande jag kan hitta på :)

Nej blir inget mer skrivande för nu. Jag bara pladdrar ju :)

1 kommentar:

Ass sa...

Torsdagen har tagit dig också... sugigt ur all inspiration...