måndag 5 maj 2008

Uff..

Sitter fortfarande på jobbet.. Men nu tänker jag fasen dra. Ska bara kolla av läget lite.

Ja det är månadsskifte vilket betyder bland annat leverans av mina 20 trackingar. Har väl åtminstone betat av 6 stycken idag... Det tar tid.. :( I morgon är det även faktureringsdags... Jag har ca 40 fakturor att klara av i det nya systemet. Buhuhuhu jag vill inte att det ska bli i morgon :(

Så nu tänker jag gå hem och dra en filt över huvudet och tycka synd om mig själv. Medlidande uppskattas.. :P

Tråkigaste inlägget i världshistorien men så kan det bli ibland...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja du... tyvärr får/fick du inget medlidande av mig igår... när jag slutade 1430 och drog ner på mitt första pass på gymet:)

(så idag är jag riktigt trasig)

men hoppas att det blir bättre för dig... för sommaren är ju snart här:)

Lisa Eriksson sa...

Den som ändÅ hade tid att träna :P men skönt för dig :)

sluta 14,30 asså.. Jag är såååå avis!!