lördag 24 maj 2008

Sol ute, sol inne?

Idag är det fiiiint väääääder, det var fiiint väääääder!

Så nu sitter jag här inne och väntar på att solen ska komma fram på baksidan så att jag kan få gå ut och sola lite :) Åh vad jag älskar sol (Ja Bettan jag kommer att dö i cancer :)! Men jag tror det är lite kallt ute. Sitter här med öppen dörr och är jättekall om min fötter. (Tihihihihi)

Insåg att mitt blogginlägg igår var lite elakt. Så i morse så tog jag bort lite som jag skrev igår. Hoppas att inte allt för många hann läsa. Farligt med blogg ibland kanske - lätt att "säga" för mycket som man kanske inte skulle ha sagt annars. Men jag tycker nog ändå att jag är hyfsat reserverad i mitt skrivande.

Idag känns som en bra dag. Blir melodifestivalen hoppas jag och sedan kanske lite utgång. Det blir skojigt värre! Så himla skönt med helg!!

Hej för nu..

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv måste jag se Eurovision ensam... inte alls så kul. Är ju van vid att vi alla ser ihop, tycker vi har gjort det i åtminstone två år nu...

Jag förstår dig om gårdagen, blir inte alltid som man väntat sig.