måndag 5 maj 2008

Men suck

Så kommer man hem och glider ner i soffan för att glo lite på TV - men då visas ju inte ett skit! Buhuhuh är allt lite synd om mig idag...

Men kanske skulle man ta tillfället i akt och gå och lägga sig tidigt? Moahaha - skulle inte tro det va?!

Idag har jag brytt mig ovanligt lite på jobbet. Trots att jag haft massa att gör så tror jag faktiskt att jag hållt mig ganska lugn... Nu kan jag nästan skriva det går bra nu och nästan mena det.

På rätt väg kanske i alla fall...

Idag ringde pappa - han har en förmåga att jämt ringa när jag jobbar. Har jag inget liv? Jobbar jag jämt? Näää... är faktiskt uppbokad nästan hela veckan på sociala aktiviteter. Så jag har faktiskt ett liv! Men varför känner jag mig då rastlös hela tiden? :S

Det blev visst kvällsmat på Subways idag. Åh de mackorna är ju så goda! Får inte bli någon dålig vana nu :D

Idag var Claes tillbaka på jobbet.... Weee!! Han var brun efter en vecka på Kreta så nu är jag faktiskt lite avis.. Ge mig sol!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem har ett liv egentligen?

och det värker i magen och bena... de jag har frågat säger att det kallas för träningsvärk... kan det stämma?

Lisa Eriksson sa...

Förmodligen är det träningsvärk.. men det är en skön smärta för då vet man att man varit duktig :)