torsdag 1 maj 2008

Early in da morning

Oj vad tidigt hon är uppe tänker ni... Nej - det är bara det att jag inte har gått och lagt mig.

Det blev en kväll på Harrys. Det var very nice där. Kanske 70% killar och det är ju inte så dumt :D

Idag lyckades jag i alla fall med bedriften att ha ner den bärbara datorn i golvet... Oooppsss men det gick ju bra verkade det som. Men nu när jag kom hem så såg jag att jag vist hade haft sönder den trådlösa musen... Det sitter ju någon grej i sidan på datorn (hallå jag kan inget tekniskt om datorer) men den var i alla fall helt sned. Så skulle jag försöka ta ut den men då fastnade metallstycket i datorn. Karro säger att jag inte ska oroa mig. Man kan ta ut metallen med en pincett och en sån mus kostar max 500 kr. Ja jag får la hoppas på det. Men så onödigt... Varför skulle jag ha datorn ståendes på armstödet på soffan? Det var ju bara dömt att misslyckas... Men men - det resulterade ju i alla fall i lite självinsikt - ja jag är klantig. Men visste jag inte det sedan tidigare??

Well well. Visst visste jag att jag är klantig men jag tror ju ändå så gott om mig själv så jag tror att det inte ska hända något fast att jag utmanar ödet i och med att ha datorn ståendes där.

Men det löser sig väl sa katten som åt en lampa eller hur det nu var. Jag och ordspråk. Det vet jag ju oxå att jag suger på men ändå ska jag försöka få till något klassiskt uttryck. Det är väl bara sån jag är helt enkelt :)

Nu blir det i alla fall sängen. Det var en bra valborg. Vi sket i att grilla och åt en kebeb istället. Det var gott och så slapp vi stå ute i duggregnet. Men vad hjälpte det. Håret blev i alla fall lite lockigt på väg till Harrys. Men det kanske bara är charmigt :)

I morgon blir det sola av (i solarie dock för det ska ju regna). Vi ska även hinna med en promenix samt sätta lite slingor i håret. Jag tror det blir fint!

Kram och gonatt (gomorgon kanske iof...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha du är ju helt galen!! Hur kan du sätta dig o blogga kl halv 6 på morgonen?? (Även om du inte hade lagt dig än...)

Hur som helst, jättetrelivg kväll ikväll :) Det är kul att hänga mer er! Och imorron blir det tacos eller "fika". Just nu känner jag faktiskt mer för tacos (är lite seg idag) Men sång kan ändras...

btw, hoppas det fixar sig med datorn/musen.

Ass sa...

HAHAHA!!! :D :D "Men det löser sig väl sa katten som åt en lampa eller hur det nu var." -Den slår nästan din: "Många kockar små" :D

P.S. Katt åt glödlampa... Lös i magen...

;)