fredag 2 maj 2008

Skönsång

Tänkte bjuda på lite läcker sång från Ass bil. Asså - håll med om att vi är bra? Idol nästa?


Annars så har vi (jag, Ass, Karro, AnnaP, Palle och Anders) precis avnjutit lite tacos. Det var gott som vanligt och guaccan gick ju åt - inte helt oväntat. Nu sitter vi (läs dom) och tittar på Så ska det låta. Jag tycker det är skittrist... Men men - då kan jag ju blogga lite så länge :)

Tror att jag och Karro ska lite modevisning istället. Måste ju hitta något läckert att ha på oss i morgon. Då blir det 29@noko - wohooo!

Men allvarligt... Uscha jag blir ju rastlös av det här programmet... Det är ju helt sanslöst hur scenkåta alla är som är med där. Så skulle jag aldrig göra :D

2 kommentarer:

Ass sa...

Det var faktiskt ett uselt avsnitt idag... Var det 1 upptempolåt och resten ballader?!? :S

Anonym sa...

Suberbra... kanske ska gästspela i så ska det låta?? :)