söndag 18 maj 2008

Äsch

Idag har jag fasen ångest. Men jag vet inte varför egentligen. Jag har egentligen inte gjort något direkt fel men har ändå en krypande känsla av ångest. Kanske är det för mitt beteende de senaste veckorna. Back to reality nu liksom igen.

Finns personer som jag stör mig på för tillfället. Om man tjatar om beslut man tagit och sedan bara lite senare uppenbarligen inte står fast vid de besluten så blir jag less.. Speciellt om man har försökt att stötta under tiden. Och att man på grund av det kanske inte satt sig själv främst. Fasen så less jag blir!!!!!!!!! Men, jag vet att jag är likadan själv tyvärr.. Men jag får väl bli less för det. Grr!

Idag så har jag gjort något revolutionerande! Jag ha ätit sushi, hihihi. Det var visserligen vegetarisk sushi men iaf :) Bettan gör mig så kulturell (om man nu kan kalla att äta sushi för att vara kulturell :). Vi var även ute och promenerade längs stångån i förmiddags. På mitt initiativ gick vi fram till ett monument för att läsa vad det var för något. What happend liksom? Kan nog bli människa av mig med till slut..

1 kommentar:

Ass sa...

Det är så lätt att se alla andras fel... Så mycket lättare att hacka på andra... När ska man lära sig själv? Jag har då inte börjat lära mig i alla fall :P