lördag 17 maj 2008

Nalle Puh

Hittade en gullig sida med citat från Nalle Puh, publicerar de bästa (enligt mig här):

"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting"
-Jag kan bara hålla med. Vi gör det!!

"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en."
-Det vore perfekt för en velpotta som jag!

"Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut. "
-Vad är det för fel med att vara spontan?

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. "
-Som Bettan säger alltså. Man ska inte grubbla så mycket. Speciellt inte om det är dåliga tankar man grubblar över för då tänker man de negativa tankarna om och om igen.

"Ingen kan vara nere med en ballong! "
-Är det så enkelt? :) Jag vill oxå vara en björn i så fall



Blev inget Stockholm för mig idag. Men... eftersom att Bettan bokat upp att vara med mig idag så kom hon istället hit :) Har skrattat sjukt mycket idag faktiskt - som alltid med Bettan, hon är så skoj!

Har även garvat till det här klippet - är det inte skojigt?
http://www.youtube.com/watch?v=6QGHL-G_AA8

Och kan man annat än bli glad när men ser detta klipp?
http://www.youtube.com/watch?v=cXXm696UbKY


Det är lördag och vi halvsover nu i soffan.. Inte alls dumt faktiskt. Snart sova skulle jag tro.. ska bli redigt skönt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en."

Den ÄR bra!