söndag 4 maj 2008

Åka raggarbil..

Jeeej i går var det alltså dags för det berömda tillslaget på Fräcka Fröken i Norpan. Vi hade besämt att ses lite hos Karro innan så vid halvfyra tiden bar det av... Jag och Ass (minus Jöl som blev sjuk, men hur sjuk kan man vara om man ändå hänger på Tornby - var det en sån HÄR? Mohahaha) trillade sedan in hos Karro och väl där då zippade vi baccardi som om vi fyllde år :D Det var gott!


Något som var imponerande var att vi var först på Fräcka Fröken! Vem kunde tro något sånt om oss :D Vi tog i alla fall plats i mitten så det var ju bra :)

Där var det mat och dricka och allmänt trevligt. Dock så var vårt sug efter Harrys ganska stort (hade ju inte varit där på två dagar) så vid elvahugget gav vi upp Norrköping.

Vi hade ju planerat att ta tåget hem men när vi stod och väntade på bussen till tåget så var det någon av oss som började lifta. Och jag kan säga att det stannade en hel del bilar. Även sånna som det redan satt 5 pers i hahaha. Men efter ca 2 minuters liftande så stannade i alla fall den skönaste bilen av dom alla - nämligen en raggarbil! Mohahah - de ville gärna köra oss till Linköping så vi hoppade in. Ut på E4:an med skööön musik och tallbarsdoft i bilen. Även att jag är från en håla så har jag faktiskt aldrig satt min rumpa i en raggarbil så det här var en upplevelse för mig. Det var så kuuul! :D Kändes spontant, flummit och korkad gjort men det gick ju bra :)

Sedan var det i alla fall Harriba för hela slanten. Det var sådär faktiskt... Känns ju lite som att det är samma visa varje gång. Men men - jag hade i alla fall en ny fin outfit (rosa och svart - kan det bli bättre) och så hade jag fixat frillan lite med så jag kände mig väldigt fin. De e najs :D

Usch - nu fick jag bara lite ångest sådär... Undrar hur många sms/mms jag skickade igår :D Det var nog en hel del - haha! Men man måste underhålla sina vänner (speciellt med massa vackra bilder på en själv och sina kompisar :)

Eller vad sägs om dessa läckra från igår :P Ego? Skulle tro det :P



4 kommentarer:

Ass sa...

Raggarturen och förfesten gjorde kvällen! :D

Karro sa...

Helt klar minnesvärd åktur! Fina bilder oxå =)

Jonas sa...

Tack för bilden, den var väldigt fin :)

Lisa Eriksson sa...

Snyggast i stan var vi :)