onsdag 14 maj 2008

Semi på freda

Har varit och sett hockey idag (plus tacos mmmmmm). Måste säga att det var en najs match även om jag var sugen på att byta kanal sista halvan av tredje.. Men det betyder ännu mer hockey och det på fredag.. Kan det bli bättre! Så nu hoppas jag på hockey och rambo på fredag - blir nog bra ska ni se :)

Idag har jag i alla fall äntligen varit och köpt ut typ till min klänning (som ska vara klar om ca 2 veckor). Hoppas verkligen att den blir bra nu men de tror jag väl :)

Så i morgon bär det av till Kisa och mammi för att klippa och tråckla lite. Ska bli skoj :)

Idag kanske men skulle sova tidigt... hur bra brukar det gå då? Inge vidare...

Well well... Det blir nog inte roligare än så här idag så ha de!

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

va e du för tjej egentligen? gillar karate kid, rambo och hockey?