måndag 26 maj 2008

Sängen..

Sååå trött är jag... så det här inlägget blir direkt från sängen. Har fått lite hosta med. Inte alls skoj. Tänk om jag kommer att stå och hosta där framme i kyrkan.. Det blir ju inte så stämningsfullt kanske :(

Idag var jag till mamma för att prova klänningen lite igen. Det blev faktiskt jättefin! Fast just idag kände jag mig som en stor fet kossa när jag provade den. Så det får la bli en vattendiet fram till lördag eller något... Uff. Inge kul känsla :S

Träffade Mikael en liten minisväng innan jag åkte iväg. Oj herregud vad han inte var sig lik. Han måste ha gått ner minst 10 kilo. Såg lite vältränad ut med och hade fixat till frillan. Förstår varför jag kallade honom snyggingen M den där gången för läääänge sedan. Var som sagt som en helt ny människa... Kunde inte riktigt släppa tanken på honom på bilresan ner till Kisa. Blev riktigt jobbigt... Men kanske inte är så konstigt att dessa tankar dyker upp. Usch... Har fortfarande inte slutat tänka. Kul för honom i alla fall att han hottat upp sig lite. Men det fick ju mig att känna mig som värsta loosern. Nästa gång jag träffar honom ska jag oxå gått ner 10 kilo... Vattendiet var ordet..

Känner mig inte alls glad just nu. Hoppas att jag slutat tänka på detta i morgon när jag vaknar. En god natts sömn kanske är precis vad jag behöver. Borde verkligen släcka lampan nu. Kl är ju halv tolv och de sista tre nätterna har det inte blivit mer än 4 timmar sömn per natt. Det är på tok för lite.

Så god natt gott folk.. nu ska jag somna till Scrubs

Inga kommentarer: