lördag 3 maj 2008

Upp å hoppa

Det är ju lördag, inte ska man ligga och dra sig då! I och för sig har jag gjort det för jag vaknade 0820 allt för pigg men har alltså inte gått upp förrän nu (0945).

Har drömt massa jobbig drömma så har vaknat lite titt som tätt men konstiga känslor. Igår när jag skulle sova så hade jag oxå någon jobbig känsla. En blandning mellen rastlöshet och ångest. Var inget roligt alls. Hur fasen kan jag vara rastlös? Har ju hållt mig sysselsatt och haft sällskap sedan i tisdags. Jaja... Jag la mig i alla fall och lyssnade på lite skön musik. Så efter någon timme kände jag mig lugn och kunde somna!

Eftersom att det inte är någon sol idag (heller) så blir det nog en tur till Ikano. Kan ju vara trevligt att hitta något nytt att ha på sig i afton. Även om jag redan har bestämt vad jag ska ha på mig :) Men kändes inte helt 100 vettu.

Hoppas i alla fall på att det blir skoj ikväll. Känner mig inte superladdad men vem vet det kanske vänder. Men skulle inte förvåna mig om jag kommer hitta något att sura över i kväll.

Den som lever får se, ett uttryck man ofta hörde förr :P

Nu blir det nog lite frukost! Så alla ni andra - upp å hoppa sa jag!

1 kommentar:

Ass sa...

Trodde aldrig du skulle vakna!!! :)