måndag 12 maj 2008

Vänskapsföklaring..

Bara måste spontanblogga och publicera ett utdrag från mailet som jag (inte bara jag utan alla på möhippan) fick idag från Jenny...

"Nu vet jag varför jag har er som bästa vänner, för att ni är dem bästa av alla. Jag erkänner att jag nu sitter med tårar i ögonen bara för att jag är så rörd för ni gjort allt detta för mig. Jag kände det igår när jag låg i sängen hemma hos Lisa och skulle börja prata om det att det inte riktigt gick att få fram för att rösten stockade sig i halsen på mig och tårarna började tränga fram. Tänkte då att det är bäst jag sparar dem tillbröllopet. När mina vänner gör sånt här för mig så värmer det något så oerhört inom mig att det nästan blir svårt att förstå. Men ni är som sagt mina allra bästa vänner och ni känner mig väldigt väl oxå märker jag, vissa av er har jag umgåts mer med medan andra har kommit in senare i mitt liv. Alla är vi så himla olika men ändå har vi så himla mycket att prata om och det kan vara svårt att komma in och få lite prattid om man inte tar för sig. Men ni är alla ändå mina allra bästa vänner och det är jag glad för.
Jag hoppas och vill att det kommer fortsätta vara såhär kul att umgås med er för ni är som sagt mina allra bästa vänner."

Så söt hon är... Och jag kan bara instämma och säga att jag känner detsamma för dig Jenny!

Vänner är verkligen något underbart och jag uppskattar verkligen alla mina vänner. Och det är ju alltid trevligt och skönt att höra att ens vänner uppskattar en själv oxå. Det blir man ju faktiskt väldigt glad över.... jätteglad! :)

Nu måste jag fortsätta jobba!

P.s Jag känner mig så fri, glad och lycklig, vilken underbar känsla! Hoppas den håller i sig!

1 kommentar:

Ass sa...

Jag rös när jag läste det... Jag är så fånig... :$