onsdag 7 maj 2008

Äntligen..

...har jag fakturerat klart på jobbet. Nu kan jag de resterande dagarna koncenterar mig på att jobba :)


Är mycket nu... Har bestämt mig för att börja notera hur länge jag faktiskt jobbar om dagarna. Måndags 12,5 timmar, tisdags 11,5 timmar och idag 10 timmar. Jag borde kunna ta ledigt i morgon men det går ju tyvärr inte. Lite får man klaga men som tur är så är det skoj att jobba (förutom när alla program man jobbar i är sega vilka de i och för sig nästan alltid är...)

Idag blev det lunch i solen - hann med att bli lite röd - härligt :)

Nu ska jag nog koppla av framför TV:n resten av kvällen... Är ju faktiskt ett VM nu men vem orkar bry sig om hockey nu för tiden. Jag tänker i alla fall bry mig lite även om det inte är så jätteskoj egentligen...

Dåligt med inspiration att skriva mer nu så jag ger mig :D

Inga kommentarer: