lördag 17 januari 2009

600 kr kommer man inte långt med...

Det var vad jag hade kvar på kontot i veckan... Jag hade funderingar på att försöka klara mig på det till nästa löning. Men det sprack idag!!

För idag har jag shoppat loss inför skidresan :) Jag är nöjd!!

Har köpt min dyraste jacka någonsin... En skaljacka - som jag har längtat efter en sån!! När jag ändå höll på så köpte jag mig ett par nya skidbyxor oxå... Av någon konstig anledning belv det dom dyraste jag till slut valde... Så passade jag även på att köpa en fleecejacka och underställ.. Så nu är jag fasen i mig utrustad... Weeee!

Man kan shoppa sig lycklig va? Jag känner mig i alla fall lite lyckligare nu än för tre timmar sedan...

2 kommentarer:

Ass sa...

Man ska konsumera -det är helt okej! :D Förövrigt har du ju lagt pengar på viktiga saker denna månaden, så som norgebesök och svettig baconkorv ;)

Anonym sa...

Ja, det säga att man ska shoppa när man är deppig. brukar funka för mig `:) Finns dock risk för att man får ltie panik eller blir lite deppigare när man upptäcker hur lite pengar man har kvar. men det brukar lösa sig :)
Tycker du gjorde rätt i att shoppa!
Imorn ska vi regera på plan!! Weehaa!
Kram