onsdag 21 januari 2009

Spotify - that i know

Idag har jag varit på kundmöten en stor del av dagen. Tycker jag är ganska dålig på sånna... Kommer inte på så mycket intelligent att säga.. Känns som jag kan branschen för lite... Men när ämnet Spotify kom upp då hade jag minsann både det ena och det andra att säga! Jag som inte ens har ett sånt konto.. Hur kan jag ändå ha så lätt att prata om det? Jag vet ju så lite om det med egentligen... Hmm - klura på den!

Annars då? Jag måste säga att tillvaron känns bättre nu... Efter en jävligt kryptisk tisdag kan jag ändå somna denna onsdag men en lite skönare känsla i kroppen.. Tänkt att en promenad kan göra nytta på fler än ett sätt! Eller hur?

Sedan hoppas jag att Fridis åker till Österrike i vecka 8. Då skulle jag nästan dö av lycka :D

1 kommentar:

Ass sa...

How to blog -you dont know... :(