söndag 11 januari 2009

Missförstånd..

Visste ni att välden är full av sånna? Själv känner jag att hela min tillvaro är ett stort missförstånd nu... Inte riktigt så illa... Men det vänder väl...

Man ska inte tolka ord som skrivs... Man ska i alla fall inte övertolka dom... Kom jag inte just på att man bara kan veta vad som exakt menas när man pratar ansikte mot ansikte? Var det inte den insikten jag själv insåg härom veckan? Man glömmer snabbt... Jag blir less...

Appropå något äckligt så lossnade min blånagen i lördags.. Den gillade tydligen inte två matcher... Men jag har inte vågat ta bort den än... Den får sitta tills den trillar... Men bara för att jag nu kunde få bli av med den så fick jag istället en ny på andra stortån. Hur är det möjligt?? Fan jag vill inte vara äcklig!! Sedan har jag sån grym träningsvärk... Det brukar oftast vara lite skönt (för att man får ett kvitto på att man varit duktig) kan jag tycka men inte så hääääär mycket...

Bra saker med dagen... två fjäldeplatser i slalom, en andra pplats och en tredjeplats i skidskytte.. me like!! Mer vintersport till mig!

P.s Jag är ful i min nya hårfärg... Det var väl det jag visste...

P.s igen Är det dags att äta lunch snart?

10 kommentarer:

Unknown sa...

du lisa...glömde säga det när vi pratade, men du lät väldigt glad när du ringde första gången =)KB o du, var stark o tro på dig själv!!

Anonym sa...

Vill inte tro på att du är ful. Det är säkert mest missnöje för att det inte blev som du tänkt, men du är ju snygg i mörkt också.

Anonym sa...

Åh, stackars din tå!

Tror att det är uppehållet som gör att de inte är berädda på smällarna... har jätteont i mina tår så mina blånaglar har nog bättrats på. Som tur var sitter de kvar.

Anonym sa...

sålänge tånageln inte lossnat kan man alltid trolla med nagellack så ingen anar blånageln därunder =)

Anonym sa...

Lite make up fixar allt, Lisa! Och vad det gäller din nya frisyr så tror jag att den är fin. Som Jenny skrev; var stark och tro på dig själv! Det finns bara en underbar Lisa, det vet vi alla! Nu är det bara du som ska inse det också! =)

Ass sa...

Du var visst fin i din nya hårfärg!!! Sluta fåna! Du såg mognare ut. Passade dig jättebra tyckte jag!

Lisa Eriksson sa...

ni är ju för söta allihopa...

nu änskar jag bara att anonym kunde skriva under med sitt namn :)

Tjoxen sa...

Den här bloggen är lite fjortis! Passar ju bra med rosa då ;)

Lisa Eriksson sa...

Jag kommer aldrig att bli aldre :P

Tjoxen sa...

Det är ju skillnad på att vara ung och att vara fjortis ;)