torsdag 8 januari 2009

I´m not a drama queen

Nu blir det ett så där vanligt tråkigt inlägg tror jag minsann...

Näst sista dagen i Norge idag. Jag har det bra och jag trivs alldeles förträffligt där jag sitter och stör mellan Astrid och Mats... Hehe...

Idag blir det en utflykt till Horten (eller var det Moss :P) för att glo på lite innebandy. Röven är uttagen till match med sitt herrlag... Så då måste man ju ta sitt ansvar som coach och åka med och kolla. Blir nog dock till att vara åskådare denna gång... Men nog ska det bli vinst ändå får jag tro!

Själv så börjar jag verkligen börja tagga till inför lördag.. Är väl perfekt att ta ut aggressioner och frustationer på plan på lördag? Jag ligger ju inte i ensam topp i busligan längre men vem vet efter den matchen... Nej... Inget jag siktar på faktiskt... Men fan va vi ska vinna...

Nehepp nu ska jag väl sluta skriva så jag inte stör allt för mkt i TV-tittandet..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kör försiktigt tillbaka till Linkan!

Vi saknar dig Lisa!

Ass sa...

Skönt med egen coach -det har alla stora stjärnor ;)

Anonym sa...

Jag har också enorma aggretioner att få ut på planen på lördag. Grrr!

Instämmer med Rhöös; Kör försiktigt imorgon!

Ass sa...

Jag tycker du ska köra som Jon ;)

Lisa Eriksson sa...

Jag önskar att jag kunde köra som Jon men jag lovar att inte göra det :D

Sanne´s Blogg sa...

Det var inte bra att ni har massa aggresioner inom er, hoppas att det kan omvandlas till något positivt i slutändan! =D Lisa, var inte så säker på att du går ifrån i busligan.. Jag har hört att kaptenen kan vara lite klantig ibland också! ;)