måndag 12 januari 2009

Ny livet

Idag funderar jag på om det inte ändå ska börja... Så om jag skriver det här och gör det offentligt så kanske det kan bli en morot till att försöka i alla fall..

Så vad innebär det då? Det vet jag inte...

Men kan ju försöka med att vara lite nyttig i alla fall... Ja det får räcka för nu...

Snart träning... Mina tår gör ont och låren är stela... Men men.. Får se hur det går...

Annars då? Nej det vet jag inte. Men glad över att jag fick bollar i båada matcherna :D :D :D

Nu ska jag ladda med att lyssna på Art Garfunkel - Perfect moment... Den är så fin...

3 kommentarer:

Anonym sa...

riktigt välförtjänt, du var asduktig i helgen!!

Lotta Dahm sa...

Klart du får bollar... Stabil var ordet!!

Lisa Eriksson sa...

Kändes inte så bra.. men men.. Man är ju ofta ganska självkritisk