onsdag 14 januari 2009

Jag är hopplös...

Så var det idag dags för spelarrådsmöte. Det gick för övrigt väldigt bra och jag tycker vi hade en bra diskussion!

Men... När jag har blivit avsläppt av Anna på vägen hem så inser jag att jag inte har med mig mina nycklar längre... Oooooppppss.... Shiiiiit....

De låg inte i Annas bil... De låg inte kvar hos Sanne (tack för att du letade).. Var fasen kan de vara?? Borde man inte höra eller märka om man tappar en hel nyckelknippa??

Som tur är så möter jag Sofia på vägen hem... Jag får följa med henne hem så vi kan väcka JC (förlåt...). Han har ju nycket hem till mitt hus och var vänlig att släppa in mig i min lilla lya... (det är för övrigt andra gången han får göra detta... jag är hopplös och förlåt igen)

Ringer Astrid och beklagar mig men hon får mig att åka och leta efter nycklarna... Ja det kanske är lika bra så slipper jag fundera på att de ligger på en parkering i Ryd och skräpar....

På parkeringen så börjar jag i alla fall med att leta vid buskarna som vi genade igenom för att komma till bilen.... Och vad ser jag då????

Jo mina nycklar hänger där i busken och väntar på mig (inte konstigt jag inte hörde eller märkte, visst??)!!! Lycka!!!

Åhhh - är någon förvånad???

8 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha

Du är hopplöst underbar!

Ass sa...

Inte det minsta förvånad ;)

Lotta Dahm sa...

vad skönt att du hittade de!!

Anonym sa...

Hahahaha ja du är verkligen HOPPLÖST UNDERBAR, Lisa!!

Anonym sa...

oj vilken tur att du åkte dit och hittade dom igen!!

Angelica Johansson sa...

Bra att du hittade dom =) Jag e precis lika virrig, sist jag var på gymmet så hångde nyckeln kvar i hänglåset medan jag körde passet :P Å där hade jag alla värdesaker =P

Anonym sa...

Vad gjorde du inne i busken?

Lisa Eriksson sa...

Man kan undra vad jag gjorde i busken faktiskt...

Men det var inte en så bred rad med buskar och så var det nästan en liten gång där igenom...

Och det var faktiskt inte BARA jag som gick därigenom... Men verkar som det vara bara jag som blev av med ngt i dom... Buskar kanske inte gillar mig eller nåt!