söndag 18 januari 2009

9 månader....

Nej jag ska inte skriva om graviditet....

Utan istället att jag i lite drygt 9 månader levt utan att få till ljudet från TV:n ut till mina högtalare... Men från och med idag lever jag med att från min dåliga TV få ljud ut i högtalarna!! Jonas är frälsaren... Jag var mycket tveksam när han sa att han skulle ta en titt på det... Det går ju inte................. Men det gick!! Kan man vara mer löjlig än när en sån sak gör en lycklig? Jag flummar men va fan det är viktigt ju!! Man vill ju ha bra ljud även när man kollar på TV och numera har jag bra ljud där :) Jonas kan det där med kablar :P

Så tack!

Hot and cold... Nej jag hatar det... Va fan kom igen... Är rädd för att det bara är uppenbart för mig... Men men...

Fasen vad jag bloggar... Men I´m loving it!

Nu borde jag sova.. Samling halv nio i möra :S

Tänker på min vän i väst... Du vet att vi hatar det... Jag kan hata med dig!

10 kommentarer:

Ass sa...

Vi hatar det... men vi älskar bra ljud ;)

Anonym sa...

Bra ljud är ju a och o liksom ;)

Anonym sa...

I live to please... ;)

Men det var ett samarbete och inget annat.

Anonym sa...

Men hur!? Jag har samma problem...

Lisa Eriksson sa...

Ok ett liiiiitet samarbete.. men du hade klarat det utan mig :D

Hemligheten var att koppla inen slatt i "hörluraringången"

Ring mig så hjälper jag dig Frida :)

Anonym sa...

Super! Då slår jag dig en signal i veckan. Har en del att prata om...

Ass sa...

Frida -Så där kan du ju inte skriva! Gissa om jag blev nyfiken nu!!! :-O

Anonym sa...

Lutar åt att det blir du och jag i ett hus i skogen Astrid (men det visste vi ju redan)

Lisa Eriksson sa...

Usch då... fan vi tre kan bilda klubb... Undrar vad klubben ska heta...

Misslyckade-förhållande-klubben!

Frida.. mitt öra är ditt!

Ass sa...

Haha, ja men Frida, det har vi ju vetat hela tiden. Korten ljuger aldrig! ;)

Vilken fin klubb! Det känns så bra att vara med i den :S