söndag 11 januari 2009

Ofrivilligt hakar jag på trenden

Precis hemkommen från frissan... Och som vanligt är jag missnöjd... Varför kan jag aldrig bli nöjd?? Känner mig alltid fulare när jag går därifrån.. :(

Jag ville klippa så lite som möjligt samt lägga ljusa och mörka breda slingor men behålla den grundfärg jag hade...

Resultatet då?

Det blev kort... men var väl säkert behövligt... Och slingorna inte speciellt breda...
Jag är betydligt mörkare!! Inte ett dugg ljus faktiskt... What happend?! Fan...

Men men.. färgen är fin så inte för det... Men det var inte så jag ville ha det ju - ffs... Det som var bra var att jag fick rabatt just precis för att det inte blev som det var tänkt...

Brum.. Nu ska jag spegla mig i två dygn så får jag se om jag går tillbaka och gör om... Det fick jag nämligen om jag ville...

Ja ja... Vad är väl en bal på slottet??

5 kommentarer:

Tjoxen sa...

Du msåte modeblogga om håret!

Lisa Eriksson sa...

Hehe - skulle inte tro det :D

Det här inlägget var så nära modeblogg jag kommer :P

Tjoxen sa...

Visa lite klyfta då åtminstone :(

Carrie sa...

Jag är alltid sjukt tveksam när jag kommer hem från friss
an. Man måste få vänja sig och det är som att färgen måste få sätta sig ordentligt på nåt sätt.

Men det bästa med hår är att
1. Färg går alltid ur alternativt kan färgas över
2. Håret växer alltid ut igen förr eller senare

Och övertygad om att det är snyggt!

Anonym sa...

Instämmer med Carrie! Jag tror också att du är jättefin! Ska bli spännande att se imorgon! =)Alltid kul att testa lite nytt och "göra-om-sig".