lördag 17 januari 2009

Lördag

Yes - bästa dagen på veckan! Eller?

Fredagen igår då.... den var bra... Diskade, städade och tvättade... Så mycket tvätt!! Jag är nöjd. Och så ett och ett halvt glas rött tillsammans med en fin väninna... Kan väl inte bli så mkt bättre...

Men idag då? Jo idag kommer mammi.. Ska leka med henne på stan... kan bli najs! Ikväll då? Känns som att min väninna från gårdagen var lite sugen på att leka i afton... Och kanske även den som tyckte det var för kallt att komma igår? Och kanske hon som hade dejt är lite sugen idag istället? Kanske hon som intog några glas på stan även är up for something?

Annars har jag laddat hem alla säsonger av scrubs, måste ju alltid ha en plan B :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

I värsta fall så trycker vi ner oss i soffan med mera rött och en jäkla massa scrubs :)

Jag är på, oavsett

Anonym sa...

Det VAR väldigt kallt igår...

Jösses, funderar på att skippa det här inlägget när jag ser ordverifieringen som jag tydligen måste genomgå för att få posta. Nu ska vi se...."eneumitisa" är tydligen det som krävs. Det här blir bara värre och värre...

Lisa Eriksson sa...

Hhahaha, bra att du ändå klarade det :P