torsdag 15 januari 2009

Frustration blandat med likgiltighet

Idag har jag verkligen inte haft någon vidare bra dag... Jag känner mig inte alls på topp. Och känner som att jag kommer hålla mig här nere längre än vad jag önskar...

Jag är frustrerad.. Och jag vet inte hur jag ska sluta vara det. Det känns som jag är på väg eller har beslutat mig för att bli likgiltig. Jag måste bli det. Men jag hatar likgiltighet... Jag hatar ju det!! Frustration...

Idag känns inget kul. Visst väntar en resa till Warzawa men har redan fått en försmak på att det kommer bli dåligt... Orkar inte...

Kan man inte bara få vara, utan att bara därför känna likgiltighet?
Och hur kan man känna sig ensam när man egentligen kanske inte är det?

Frustration....

5 kommentarer:

Joelbitar sa...

Jag förstår dig Lisa, du har ju läst mina inlägg oxå så...

Men varför likgiltig?? Nu känns det som det är jag som vill ha några Bn!

Ass sa...

Den som inte ger Bn får inga Bn :P

Lisa -vi ska göra det till en sketabra resa! Du och jag under ett paraply du vet (eller ett parasoll :D )

Carrie sa...

Hoppas det vänder. annars får vi styra upp nått!

Galet att nycklarna va där!! Helt sjukt ju!! Men sjukt bra!

Lisa Eriksson sa...

Om man är likgiltig kanske man slipper vara frustrerad.. För om man är likgiltig är man ju inget och det är bättre än att känna sig låg..

kanske...

Men men - kanske blir gött under parasollet! Då kanske vinden har vänt

Tjoxen sa...

Jag har varit likgiltig i snart 30 år. Det fungerar.