lördag 24 januari 2009

Tvångsinlägg

Man blir ju tydligen piskad om man inte skriver på några dagar..

Har faktiskt varit upptagen på kvällarna och jobbat på dagarna :) Det ni!

Nej men har faktiskt varit lite stressy på jobbet... Men skojiga saker på kvällarna. Trevliga kollegor jag har - både nya som de gamla!

Igår blev det raj raj efter jobbet på jobbet.. Jag hade faktiskt tokskoj! Var inte hemma förräns halv fyra. Och då var jag ändå inte ute på krogen! Då måste man haft roligt. Men jag har sååååååån träningsvärk i låren idag... Försökte mig på någon dans.. Tror den skulle vara sexig men den var nog så långt ifrån sexig man kan komma... För det var väldigt svårt att hålla balansen.. Kanske inte så läckert när man ibland trillar på rumpan :D Fy fan vad jag garvar när jag tänker på det.. Blandat med lite ångest :D

Hmm... Jag förtjänar inte att må så här bra idag som jag faktiskt gör.. Men ska inte klaga, hehe

Inga kommentarer: