tisdag 6 januari 2009

Nyårslöfte kanske

Kom på en sak. Jag kanske har ett bra nyårslöfte.. de är väl inte hemliga? Tänkte så det inte var som så att om man berättar om sitt löfte så slår det inte in lixom.. Men det blandar jag nog ihop med när man ska önska sig något. Anyhow..

Jag har en sak som jag verkligen verkligen verkligen skulle behöva bli bättre på.. Om det är att SLUTA VELA!!!

Jag måste vara en av de veligaste personerna i historien..

Vad vill jag? Jag vet inte riktigt vad tycker du jag ska göra?
Vad ska jag köpa för meny på McD? Jag vet inte, kan inte du bestämma åt mig mellan de här två?
Hur ska jag färga håret? Jag vet inte, kan inte frissan bestämma åt mig?

Hur kan man ha så svårt att veta vad man vill? Vem annan än jag själv skulle kunna veta? Borde ju bara vara jag som vet vad JAG vill.

Hur svårt kan det vara kanske du tänker... Men jag ska tala om att för en velig själ som jag så är det förbannat svårt! Men men, bara att börja öva.. (Eller se till att det bara finns ett alternativ - låter mycket enklare)

Det känns som ett bra nyårslöfte.. Även om löfte kanske inte är rätt ord...

När jag ändå håller på så kan jag väl oxå bestämma mig för att jag ska bli rakare mot människor. Man ska inte vara så jäkla rädd att låta människor veta vad man egentligen tycker och tänker om saker och ting. Vad gör det om man inte tycker lika?

Japp där satt dom!

Hur många gånger får man blogga under en och samma dag? Hehe... Jag har så mycket att säga!! Äh det här vara bara andra inlägget... Kan inte vara så farligt...

4 kommentarer:

Ass sa...

Känns bra att jag vägrade bestämma åt dig på McD nu ;)

Rhöös sa...

Du klarar nog minst tio inlägg innan det börjar närma sig för många :)

Bra löften och klart man får säga dem högt!

Blev du nöjd med ditt eget McD val då?

Lisa Eriksson sa...

Ja det var bra att jag fick bestämma själv.. Blev en BigMac o co o så en dip till såklart :)

Den har jag aldrig käkat förut :D

Lotta Dahm sa...

Gooo girl...du kan få bestämma åt mig ibland också. Så slipper ajg mitt velande!