måndag 26 januari 2009

Bläääurp

Att åka till Åby en helt vanlig måndag är inget att rekommendera... Speciellt inte om man åker dit för att spela innebandy och åker på förlust.... Fan... Man blir förbannad när man känner att det är en match vi kan vinna... Men kändes som vi inte var tillräckligt taggade... Vi gick ut på planen och gjorde inget mer än nödvändigt.. Nej det flöt inte på speciellt bra idag.. Så var Aby ganska bra med tyvärr... Ja ja - vad är väl en bal på slottet?

Nu leder jag visst busligan igen - utvisning ingen... Fattar inte hur jag lyckats med det ;(

Dagens kvällsmat...
Pannbiff, ost, isbergssallad, guacemole, creme fraiche... Och så var kylen OCH frysen typ tom.. Efter Tallin nej jag menar Warzawa så måste jag nog handla - hehehe...

6 kommentarer:

Ass sa...

Skulle vi inte till Riga? :-O

Lisa Eriksson sa...

Jag åker var som.. Bara jag får åka med dig :)

Ass sa...

Naaaaaw :D

Anonym sa...

fast..du var ju duktig igår!! kämpade som sjutton, var oftast först på bollarna trots att dom är skitsnabba, och du hade grymma brytningar!! sen utvisningen var ju dommarna som var knäppa så det är ju inget du kan ta åt dej av.. nä jga tyckte du var jättabra igår!

Lotta Dahm sa...

BuuuuuuuuuuuuuuusLisa... Tror nog du sken som alltid ändå Lisa.. Krma kram

Lisa Eriksson sa...

Johanna - det var snällt sagt.. Man är självkritisk.. Och det är du med!! ;)