onsdag 7 januari 2009

När tunghäftan blir en käftsmäll

Ibland tror jag att jag är så jävla klok... Jag gör som jag vill, ibland alltså. Men så kan det nog vara bra att lyssna på andra i vissa lägen.. Veliga männskor kanske är det av en orsak - när ett velo bestämmer så blir det sämre än om någon annan hade fått bestämma? Jag vet inte...

Att välja att inte prata med rätt person för sätt sak... Hur egoistiskt är det inte att välja att göra det felet när chansen finns att det slår tillbaka på fel person? För att citera något någon sa till mig "Ber dig vara mer sållande, sånt där kan ofta slå tillbaka.." Det gjorde det och jag skäms...

Men är ju inte bara jag som snackar för mycket med fel personer har jag ju märkt idag..

Åh vad mycket bättre det genast kändes när jag återigen fick använda uttrycket "Det var inte bara jag.." Eller så inte...

Varför publicerar jag dessa ord som bara är gåtor för den som inte är insatt? Hade jag inte vetat vad saken gällde hade jag bara blivit nyfiken och irriterad... Men det är min blogg och min terapi..

Aja, i morgon är en annan dag.

6 kommentarer:

Rhöös sa...

Ah, Christer Björkman :)

Lotta Dahm sa...

Hoppas du får terapi av Ass också så ni är fit for fight på lördag!! Jag ska skrika mig hes!

Lisa Eriksson sa...

Jag har påbörjat laddandet för flera dagar sen så det ska nog inte vara några problem :D

Weeehaaaa!!! Kötta!!

Joelbitar sa...

Vaddå inte förstå, som din vän vet man ju allt... (den va syrlig va...) *SKÄMT*

;)

Tjoxen sa...

Du skrev kötta... fniss...

Anonym sa...

Nu e jag nyfiken och irriterad ;)