söndag 4 januari 2009

Framme...

Jaha nu är jag visst i Norge, närmare bestämt i Larvik hos Astrid. What happend?

Men det passade ju så bra då röven ska tillbaka till Sverige igen nästa helg. Varför hade jag inte tänkt på det innan? Kom på idén kl 1655 i igår och kl 1701 var det klart.. Det där med att vara spontan och ha oplanerade resor verkar vara något för mig ibland. Så hade jag ju Astrid som reseledare med så jag behövde inte oroa mig för detaljerna ju. Så började jag packa ca 50 minuter innna jag skulle åka, det var oxå lagom. Hann precis dra igen väskan (eller väskorna, blev visst 4 väskor av olika slag) precis när Astrid ringde och sa det var dax. Som tur är har ju Astrid en tvättmaskin så tvätta kan jag ju göra här.. Heheh...

Annars då? Nja, vet inte redigt. Känns lite tomt. Eller nåt... Känner mig konstig, känns som jag är utanför mig själv lite. Blev värsta grejen för mig.. Hmm...

En bra och rolig sak... Jag har numera en ny blogg att följa :)

4 kommentarer:

Joelbitar sa...

Så, då har jag läst på mig igen - bra va!? :D

Ha en skön vecka i skitlandet här bredvid, men säg mig - vad menar du med ny blogg???

Kram

Lisa Eriksson sa...

Det var mycket bra :) Jag tänker inte kommentera den kommentaren mer än så eftersom jag inte kommunicerar via bloggen ;)

Den nya bloggen hoppas jag snart blir offentlig - någon du har lite koll på som startat en rolig blogg men den är lite hemlig fortfarande...

Anonym sa...

Miss you!! Hoppas du har det bra i landet brevid :)
Själv ska man snart iväg på träning...
Hoppas Astrid blir spelklar till helgen! Hälsa henne!

Anonym sa...

blubb