söndag 25 januari 2009

En söndag med många ljusglimtar

Jag kan inte komma ifrån det... När söndagen närmar sig sitt slut så hatar jag den hur bra jag än haft det under dagen.

För har egentligen haft en väldigt bra dag idag. Sov ganska länge (0935) och fick såsa i soffan fram till halv ett eller nåt... Hmm, vad gjorde jag alla dom timmarna. Tror Ass höll mig sällskap på msn när jag tänker efter. Sedan blev det i alla fall promenad med Anna runt Stångån (5 promenader denna vecka - bra Lisa). La mig sedan i solariet.. fan va brun jag är nu då!

Kände sedan att jag behövde tracka mitt konto lite igen så det blev en tur på stan. Shoppade hela tre klädesplagg. Men inga byxor... :( Funderar på att skrota det här med byxor. Det verkar inte vara min grej helt enkelt.. Jag har i alla fall svårt för att hitta byxor som jag känner mig fin i. Typiskt...

Mötte sedan upp Anna och Jonas på en fika. Eller det blev väl snarare frukost eller middag om man kollar på klockan. Trevligt var det i alla fall!!

Kom sedan hem och somnade i soffan... Illa.. Lär vara vaken sent idag med andra ord...

Men... Nu kommer man ändå till den här tiden på dygnet när söndagen känns som värst... Det är nu man hade velat ha lite sällskap i soffan.. Men datorn får duga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också att det var en bra söndag!

Trevligt med både fika och promenad.

Ass sa...

"VA BRUN DU ÄR" :D