söndag 11 januari 2009

Nice treatment

Lördagen är över och jag är både nöjd och missnöjd...

Nöjd över att kvällen spenderades i glada vänners lag... Det var riktigt mysig i afton faktiskt! Ett eller två glas bubbel och så playstation. Jag har inte högre krav än så faktiskt...

Missnöjd över de två förlusterna i dagens matcher... Fan så surt att vi förlorade mot solfjädern... Vi var i alla fall värda oavgjort... Men vi ville väl ändå inte kvala eller hur var det?? Piss så surt!!! Jag hatar att förlora!!

Dagens lärdom: Det är inte var dag man duger... Idag fick man känna sig jävligt störig - jahopp.

Men men... För sjuttiotovlfte gången idag: Vad är väl en bal på slottet??

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte över än Lisa, vi har fortfarande chansen, bara att vi måste vinna alla våra matcher och fjädern förlora en, vilket inte är helt omöjligt, ge inte upp!!!!

Anonym sa...

Mys var det igår ja! :) Har världens mest underbara vänner!! Skönt att du är hemma igen så att vi kan "hänga" igen! =)

Anonym sa...

En oavgjort för fjädern ställer också mycket på sin spets gissar jag... vad går de på då?

Inbördes, mål?

Synd att jag inte kunde vara med igår!

Anonym sa...

japp först är det nog suddendeatch vinster sen målskillnad sen inbördes möten skulle jag tro..så om vi snittar 10+0 i varje match som e kvar o hoppas på att fjädern förlorar eller spelar lika så har vi chans:)