måndag 19 januari 2009

Stora och små bekymmer...

Ibland låter jag världen kretsa lite väl mycket kring mig själv. Idag har jag bekrymrat mig över saker som i det stora hela inte är mer än löjleri. Så fick jag nyheten om att Mikaels pappa gick bort i helgen.. Det var tunga nyheter och det fick mig att känna mig löjlig över mina egna bekymmer... Men å andra sidan så kan man ju faktiskt inte rå för över hur mycket man reagerar på saker och ting... Men kan ju vara bra och nyttigt med lite perspektiv ibland... Usch...

Döden... Hemska tanke... Sänder därför mina tankar till Mikael och hans familj...

Idag har jag matstrejkat... Just för att det är så förbannat tråkigt att laga mat! Så fram tills kl fem idag var allt jag hade ätit tre clementiner och en sharon.. Men sen var jag tvungen att sluta strejka för jag blev så hungrig... Så nu har jag ätit...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det något smarrigt då när du äntligen fick mat?

Anonym sa...

och jättetråkigt att läsa om Mikaels pappa.

Lisa Eriksson sa...

hittade en låda i frysen...... Så jag slappa laga... hehe