fredag 18 april 2008

26,3

Idag gjorde jag ett test (vuxenpoäng) som räknade ut min ålder. Jag är i alla fall 26,3 år gammal. Känns ju ganska ok! Nästan som sanningen lixom typ hallå :D Hör så mogen jag är ba!

Tog en sväng till bolaget idag.. Och för första gången så slapp jag visa legg!! Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen i och för sig. För det betyder ju att jag ser gammal ut... Buhuhuhh inge åldersnoja här inte?! Äh - så länge jag har barn och familj när jag är 33 så är jag nöjd :)

Idag blev det tacos med Ass. Nästan blivit en fredagstradition nu - tacos asså. Det var i alla fall oerhört gott och vi åt upp precis allt. Inte ett smack blev över - vi är så duktiga!! Vi har ungefär rapat 47 gånger nu. Det är gott med läsk och så har vi 5 bröder och 4 brön ihop så då är det ok.

Nu blir det sudden i hockey.. Är lite orolig.. men ska försöka att inte byta kanal.

Raaaaap out

3 kommentarer:

Ass sa...

Buuurp!

Anonym sa...

SM-guld SM-guld SM-guld

Anonym sa...

man är nog aldrig nöjd med åldern. Trevligt att inte se gammal ut men trist att se för ung ut också!

Kom knappt in på Harrys förra torsdagen när jag glömt mitt leg... visar alltid upp det på systemet och vissa dagar är det så sorgligt för då känns det som jag knappt skulle lyckas köpa folköl... men det är något jag inte kommer testa, vill inte veta svaret :)