tisdag 8 april 2008

Ångest

Måste skriva lite till... Jag fick just värsta ångesten.. Vad håller jag på med?? Tur att jag har Ass som kan prata lite vett med mig ibland. Jag är glad att jag inte är i min bubbla.. Fatta vad fel allt skulle bli då :)

Det här kommer vara jag i morgon :D

Vill bara meddela att det går bra för mig..

I morgon kommer bli en lång dag på jobbet.. tyck synd om mig :(

Förresten.. vad hände med våren? I går var det underbart väder när jag gick hem. Idag spöregnade det. Jag är trött på höstväder. Jag vill ha sol, sommar och bad. Ge mig!!

Astrid har blivit djup.. jag fattar inte vad hon säger ibland. Har hon tagit sitt uppdrag på allvar? Nu känner ju jag mig ytlig :S Är jag det?

5 kommentarer:

Ass sa...

Jag finns på denna jord för att banka vett i dig och prata om snögubbar ;)

/Djupare än någonsin

Ass sa...

P.S. Gällande din ytlighet så skulle jag säga att du är knottrig :)

Anonym sa...

Va fan! Jag är blind! Tänkte skriva ett inlägg för flera dagar sen, men blev så jädra irriterad över att man var tvungen att ha en google/bloggeridentitet! Sktisur var jag faktiskt och förbannade de idioter till utvecklare som har kommit på den puckade lösningen!

Å nu ser jag den lilla radiobutton "Anonym" =)

Prisa gud! Nu kommer kommentarerna att strömma in!

/B

Anonym sa...

Du kan oxå välja Namn/URL :)

Jonas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.