måndag 28 april 2008

Slowcon och zzzz

Verkar som att det inte bara var jag som har haft några jobbiga dagar bakom mig. Alla program som jag använder på jobbet är ju bara hur sega som helst. Klicka... vänta... klicka (nej det blev fel)... vänta... klicka rätt... vänta... Ja och så håller det på. Har nog varit ganska ful i munnen idag men jag blir så frustrerad över sånt där!!

Är fortfarande sjukt mycket att göra på jobbet så det blir nog en ganska lång dag idag med. Men vad gör det - jag har ju ändå inget liv :P Sitter nästan hellre kvar på jobbet än att gå hem och bli rastlös för att jag inte har något att göra. Har jag berättat att jag är en rastlös och sällskapssjuk person? :P Jag skulle vilja ha någon som vill leka med mig varje dag. Ska jobba på det...

I morgon kommer i alla fall Karro - ska bli sååå roligt! Då blir det leka av vill jag lova :) Ingen rastlöshet här inte! Måste bara städa lite innan det.. Det är nämligen någon som har hällt ostbågar på min matta så den behöver städas lite mer än vad jag hittills har åstakommit (no hard feelings :). Visste ni att om man ligger i soffan så ligger dammet kvar på golvet?

Annars då... Orkar inte vara trevlig mot en viss person för tillfället. Jag är egoistisk. För det passar bara att prata när jag känner för det. Och jag har nog inte tagit kontakt på flera veckor. Betyder det att vi inte borde prata alls kanske. Känns som jag är klar där. Men hur säger man det till någon. Kan ju komma en dag då jag kan tycka det vore skoj att prata. Men det fungerar ju inte att ha en sådan relation - när det bara är på mina villkor. Men så kanske det ofta är. Att i en relation mellan två personer (vänskap, kärlek eller vad som) oftast är en som bestämmer, i alla fall bestämmer mer. Undrar vilken roll av dessa två jag brukar ha. Förmodligen den som inte bestämmer. Så då kanske det är ok att jag i just detta fall är den som bestämmer.

Vi får se... Nu fick jag dåligt samvete oxå..

5 kommentarer:

Ass sa...

För det första: Det är helt okej att svära över sådana saker!

För det andra: Flytta till Larvik och häng med mig!!!

För det tredje: Ostbågar, det kan bara vara en... Tvinga Joel att städa upp efter sig!

För det fjärde: Man får vara ego!

För det femte: Jag saknar dig!

Anonym sa...

softa och ta det lugnt och va som mahatma gahndi... det är väl allas dröm men vem fan ha lyckats förutom just han?
så fortsätt att va dig själv... du är en cool tjej...

obs!!! när det gäller några ostbågar så skyll inte på jolo. det va MITT fel att de hamnade på golvet... FÖRLÅT

Lisa Eriksson sa...

Alla tecken av att det legat ostbågar på mattan är nu i alla fall borta. Så nu ska jag fortsätta att softa och ta det lugnt :P

Ass sa...

Stefan alltså... Man blir som man umgås...

Vänta bara tills du ska börja med maconomy... DET är HELL!!!

Anonym sa...

jag är lyckligt ovetande:)