måndag 7 april 2008

Glad eller ledsen?!

Kan verkligen inte bestämma mig för vilken sinnesstämning jag befinner mig i... Det är så jobbigt och typiskt mig!

Varför kan jag inte bara bry mig om vad verkligen jag tycker och tänker om saker? Det stör jag mig på mig själv för att jag inte klarar av. Men egentligen, hade jag levt i min egen bubbla och bara lyssnat på mig själv hade jag förmodligen missat allt det jag nu tror mig se som händer runtomkring.

Varför söker man efter bekräftelse när det inte alls passar sig?

Uscha vad jag blir knäpp på mig sälv. Jag tror inte jag är så bra på att låta saker vara. Alla fall inte analysmässigt. Jag är trött på att analysera. Jag vill bara våga vara... Hur svårt kan det va?

*hmm*

2 kommentarer:

Ass sa...

Om du tar droger så skulle du berätta det för mig va?!? För det där var flummigt värre ;)

Lisa Eriksson sa...

I know... Det var flummigt.. Jag vet inte själv vad jag skrev egentligen... Men jag lovar jag ska berätta om jag tar droger :P

Räknas redbull förresten?? :P