lördag 26 april 2008

WRAAAAAAL

23.02 - DU GER MIG BRAAAAA VIBRATIOOOOONEEER
23.10 - VILL DUUU AAAAAATT JAG VÄNDER OOOM
23.15 - FRÄÄÄÄMLIIING, VAD DÖLJER DU FÖR MIIIIIIG
23.23 - WEEE ARE AAAAALL THE WIIINNEEEERS

*Pling plong, pling plong, pling plong, pling plong*

Sammanfattning - min gravida granne uppskattar nog inte när jag drar igång Singstar så där jättemycket. Så idag håller jag min inomhus, vågar inte ta risken att träffa på henne :S

Idag är jag minst sagt lite seg. Men funderar på att få i mig lite mat så kanske man blir människa sen igen :)

2 kommentarer:

Ass sa...

Hoppas ni avslutade med "let the bodies hit the floor.... Wraaaaaaaaaal" :D

Anonym sa...

shoot. Tack för din allsång. Det var riktigt härligt att höra. Förlåt för min cp-polare skrålade så kvällen blev förstörd. När ska jag få sopa upp ostbågarna?