söndag 27 april 2008

Just idag är jag stark..

Det HÄR får väl bli dagens låt... :D Mötte en ganska skön snubbe igår (som för övrigt verkade älska den låten)... Kanske inte pratade så mycket med honom utan stod mest och flinade... Han önskade mig i alla fall många barn. Jag skulle troligtvis få ihop till ett helt fotbollslag plus ett lag till. Inte illa! Han skulle förlova sig i höst. Det var ju lite tråkigt för då fick han ju inte ragga på andra - stackarn! :)

När vi stod i kön in till Harrys igår så kom killen som har hand om gäslisteinsläppet fram till Jöl och sa: Ni kan gå in här istället. Jag fattar inget? Vi stod sist i kön och inte ens på gästlistan. Why?! Kanske såg han vilka stekare vi var. Kändes nästan som på White room. AHAHA

Vad tragiskt det är på schlagergolvet på Harrys. Stod där och dansade och bredvid stod någon tönt och bara glodde gärnet samtidigt som han försökte se lite glad och intensiv ut. Vill han mig något är det väl bara komma fram och prata istället för att stå där och stirra! Uscha. Ful var han med. I och för sig kanske han var rädd för mina två dansarpoolare :D Fick ju äran att träffa Stefan - schhööön kille det där asså :D En kul sak var att det stod en snubbe bakom en pelare och glodde på honom, nästan smög lite sådär, sedan kom han fram och kommenterade hur lång han var. Det var lite skoj! Fick säkert kommentarer från tre olika håll om hur lång han var. Och då från killar... Avundsjuka?

Just idag är jag stark... Var faktiskt stark även igår... Eller som Astrid skulle ha sagt. Du var inte stark - du var bara inte dum.

Jag vet inte. Går bra nu. Men ändå..............

Råkade fastna för lite gamla OC klipp.. Så nu har man ju storbölat i en halvimme.. Kan du hålla dig för gråt när du ser det HÄR klippet eller??

Idag var jag sugen på att skriva ett långt inlägg.. Men kom lixom av mig mitt i allt bölande. Kanske lika bra i och för sig.

Summering av helgen: Lite lullig men jäkligt skoj!!!

4 kommentarer:

Ass sa...

Snyft... Böööööööl... Snörvel... Storböööl... Snyft... Uhhhääää...

Anonym sa...

tack för en helg jag sent kommer att glömma... vilket i och för sig är otroligt pga all sprit man vart "tvingad" till att dricka :)

Lisa Eriksson sa...

Ja Stefan du var verkligen jättesvårövertalad! :D

Sjysst välkomnande i lördags när jag fick en drink i redan i dörren :)

Anonym sa...

visst man en en bra grabb... man passade på att bjuda innan spriten va slut:) haha