fredag 4 april 2008

Pain in da ass

Uscha.... Idag känner jag mig så otroligt störig och jobbig och sur och osäker och irriterad och U name it. Jag kan nog identifiera mig med alla ord som är dåliga. Om någon skulle vara bara lite elak mot mig idag så skulle jag lägga mig ner och tjuta. Jag vill inte vara med... Jag är gillar inte läget... what to do??

Jag vill ändra på följande inom loppet av två timmar:
- Ass kom tillbaka
- Sluta hosta
- Sälja bilen utan att behöva anstränga mig
- Börja mitt nya liv, det vill säga träna mer och sluta äta onyttigt
- Få jättemycket pengar så jag kan planera världens roligaste semester i sommar
- Bli glad och obrydd
- Se mig, hör mig rör mig. Hur svårt kan det va?

Det var nog allt för de kommande två timmarna...

2 kommentarer:

Ass sa...

Jag hinner inte hem på 2 timmar :S Solly!

Joelbitar sa...

Hmmm... kan man erbjuda sina tjänster månne??? :D