måndag 14 april 2008

SMS-nostalgi

Idag innan jag skulle sova började jag läsa igenom SMS min gamla mobil. Här kommer några som gjorde mig nostalgisk/glad/ledsen/ego

2006-11-08
Hej vännen! Låg och kollade kort på mobilen och ville bara påminna dig om att du är så jävla snygg och bra. Jag är överlycklig att jag har dig som vän. Kram

2006-11-06
Vad glad jag blir nu. Jag tycker oxå att det har varit supermysigt. Jag älskar dig, puss

2007-01-01
Nu i sängen fortfarande stupfull... *** är inte als glad på mig, inte jag heller - pucko... Men jag hade kul ikväll... Ni får toppbyzti för berten.0måste sova nu om jag ska ha sex i januari... Puss hälsa de andra!

2007-02-09
Jag vill ha kramar av dig min bästis....Saknar dig nu

2007-07-06
Ska vi kröka? Jag kan ligga i helgen om du tjatar ;)

2007-07-27
Ah va skönt. Sitta o sippa rosé och visa cashflow i vippen. Då blir det ligga av. Inga sura feminister här inte. Nu sätter den igång. Champagnefesten

2007-08-02
Hej! Du får komma o hämta väskan ändå. Men kanske inte komma in o snacka direkt

2007-09-08
Nr2 = SkitLisa

2007-10-06
Halleluja. *** vill oxå smaka på dig!

2007-10-26
Jo jag vet verkligen egentligen. Jag vet ingen som ger så vettiga och ärliga råd som du, tack! :)

2007-11-09
Subba! Jag älskar dig med ;)

2007-12-01
Vaknade 7 :S Wooopidooo :P Kul att prata med ***? :) Va han full? :P Dumma ***... han var online igår oxå :) Kanske trött på vardagen :P många gubbar blir det

2008-02-02
Lisa, sitt inte med telefonen hela tiden... ;) puss på blomman... hihi

2008-02-03
Hihi, ja jävlar... Vi har precis åkt genom donken drive men jag fick inte kyssa någon i bilen

2008-02-08
Hey! Hörde om dig och ***. Jag är så ledsen för er båda :( om du vill prata eller bara få tankarna på något annat så bara ring eller nåt sånt :) men du får inte lämna mig och gamlingarna i Österrike. Det skulle inte bli lika kul utan dig!! Puss kram

2008-02-16
Now youre gone... :S I realise my love for you was strong ;) Ha en bra 6-årsdag :) Attero dominatus...

2008-03-08
Fan vad kul vi haft ihop när vi var unga. Du är bäst Lisa, hoppas du vet det. Jag är full som en

2008-03-24
Tänk vad kul om det stod luder med grädde på en påse när du om hem...



Detta inlägg kanske bara var roligt för mig men jag fick mig i alla fall en liten nostalgitripp. Nice :)
Nu blir det till att somna framför Scrubs.. Gonatt

4 kommentarer:

Ass sa...

Haha , jag kände igen de flesta i alla fall :) Jag tyckte det var skoj :D Fniss... Attero!!!

Anonym sa...

Nu avlöjar du nästan att det messet var från dig ;)

Anonym sa...

hehe .. du hade ett av mina sms med ju:D kulkul.. du vet det är aldrig bra att bli lämnad bland gamlingar..:P

Ass sa...

Åhnej, tänk om någon förstår att det var från mig! :-O