söndag 13 april 2008

Instängd

Har fastnat i en blogg... Har knappa 80 inlägg kvar att läsa vilket gör mig glad (så många!). Han skriver så mycket bra. Om livet och alla dess funderingar kring det. Saker man själv funderar på men inte har förmåga att formulera utan som stannar vid flummiga tankar. Jag önskar jag vore bättre på att formulera mig. Det snurrar så många tankar i mitt huvud som jag aldrig kan bearbeta då de är för odefinierbara. Kanske kan Theos blogg hjälpa mig på vägen :)

Blir så ledsen när jag tänker på M:s pappa... Att bli inständ i sin egen kropp utan att ha förmåga att säga vad man tycker och tänker. Inte kunna prata... Varför klagar jag på att jag inte kan säga vad jag tycker? Jag får ju i alla fall fram lite. Men jag vill få fram allt! Vill sluta känna mig instängd...

Idag är en känslig dag. Det kanske är bra med sånna dagar. Är det inte därför söndagar finns?

4 kommentarer:

Ass sa...

Bara för att någon har det sämre betyder det inte att man själv inte får tycka synd om sig själv :P

Theo sa...

Det var verkligen en fin komplimang. Kul att du uppskattar mina trevande førsøk att samanfatta det kaos som jag kallar tankar :)

Anonym sa...

Värst vad du har blivit djup!

Lisa Eriksson sa...

Ass - Att jag inte tänkte på det ur den synvinkeln :P

Theo - det uppskattas verkligen. Kommer bli en flitig läsare! :)

Andreas - Sån är jag vettu, man ska ladrig sluta att förvåna :)