onsdag 23 april 2008

Jag är så dålig..

... på att blogga.... Herregud det har ju bara gått en dag så får man skit :)

Men det beror nog på att jag är ganska tom i huvudet... Och då menar jag inte på hjärnceller utan på känslor - dåliga som bra! Kompis det går bra nu helt enkelt.

Börjar närma mig till att bara gå runt och vara.. det gillar jag ju inte egentligen. Men kanske är bra. Jag ska inte må berg-och-dalbana för det tar på krafterna.

Vill ha något nytt att lägga energi på. Vad ska jag hitta på?

Jobbet kanske... Har sjukt mycket nu så jag känner att jag inte har full kontroll. Det är lite jobbigt men samtidigt skoj. Det är nog faktiskt mest på jobbet jag lägger min energi för tillfället. Patetiskt? Skulle tro det...

Idag har vi haft lite after work. Det var najs. Det var många som dök upp och jag hade fixat med lite snax och mat. Hoppas det var uppskattat för egenligen hade jag nog inte tid att fixa. Men jag gillar ju sånt så då blev det prioriterat. Det är ok...

Nu ska nog jag knoppa i säng... Somna till Scrubs kanske för ovanlighetens skull! Klockan är inte sjukt mycket men jag vill inte trilla in på jobbet som i fredags :)

Gonatt på er!

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

jag kommenterar mitt eget inlägg.. Insåg just att det gått 3 dagar sedan sist... :S

Ass sa...

Mmm, dåligt... Mycket dåligt...