fredag 11 april 2008

Gammal goding

Kom att börja nynna på en låt som jag verkligen älskade på gymnasiet. Skippar första versen och håller mig till mittenpartiet:

"Old scars, but the cuts were new, said the girl, who loved many
But trusted a few, yeah, it's true - 'coz she feared anyone new
She lend out her feelings of pure affection, he kept the collection
And the missing piece of her heart - Yeah, her eyes only looked that far

There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear
And the thing that destroys you, is that you had the answers right here
There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear
I told you I told you I hate to say I told you so.. "

För er som inte känner igen så är det DAD - I hate to say I told you so. Ska nog lyssna lite på dom igen för de är ganska bra. Var och såg dom i Hultsfred faktiskt en gång får länge sedan. Jag jobbade egentligen natt den helgen men blev "sjuk" och åkte till Hultsfredsfestivalen. Väl där så blev jag faktiskt sjuk på riktigt så när jag kom tillbaka till jobbet på söndagnatt så tyckte alla jättesynd om mig och tyckte jag skulle ha varit hemma någon dag till. Då fick jag lite dåligt samvete :S

Idag är det fredag? Bästa dagen på veckan?? Skulle inte tro det...

Inga kommentarer: