lördag 5 april 2008

Shoppa satan

I morse bestämde jag mig för att en tur till stan, solen sken och jag kände att det här kan bli bra. Napp redan i första affären!! Där blev det en klänning som nog kommer att få besöka Harrys i afton :) Vidare till nästa affär - napp där med! Nu har jag en vårjacka.. Sedan flöt det på så att säga. MQ oh my god vad mycket snyggt!!

Asså.. jag vet inte när jag shoppade så här mycket kläder sist. Mamma ringde under tiden och tyckte jag skulle lugna ner mig lite. Men den istälnningen har inte jag. Hittar jag något som jag vill så köper jag det. Så skiter jag i om det blir dyrt. Får vänta någon månad tills jag går på stan igen istället så är problemet löst :)

Ikväll blir det i alla fall party. I början av veckan var jag kanske säker på att det skulle bli en lugn kväll med Frida så när jag mötte upp henne på MQ frågade jag lite försiktigt om vi inte skulle gå ut ikväll. Hennes svar var "Jag kanske borde köpa ett linne!" Jag tog det som att hon var på :)

Så nu sitter vi här med 6 red bull på kylning och hoppas på det bästa. Mina planer på att dricka vin gick alltså inte någe vidare.

Fest hos mig idag alltså. Välkommen :)

3 kommentarer:

Ass sa...

Hmm, tar ju bara 8 timmar... med lite piller kanske jag klarar det ;)

Lisa Eriksson sa...

du är mer än välkommen gumman vettu :)

Joelbitar sa...

Uff da, så det blev fest ändå - ja saaa ju de... :D