söndag 6 april 2008

Lördag hela veckan lång tack!

Känns skönt att kunna konstatera fakta - lördagen blev den bästa dagen på veckan!

Var så himla roligt att ha Frida på besök. Känns som inget har hänt sedan vi sågs sist utan vi tog bara upp där vi slutade sist. Känns så himla skönt att se henne så glad och lycklig med. Är lixom hennes tur nu och det verkar som att hon hittat rätt.

Anyhow, i går kväll hade jag lite kompisar över på besök. Vi tog en kvällsfika så att säga :) Det var himla trevligt och vi var precis lagom många. Ingen granne kom heller och rinde på och bad oss att sänka så det borde betyda att vi skötte oss. Trots att vi skrålade singstar fram till halv ett! Jag hade för övrigt lovat att hålla mig borda från garderoden men garderoden böts istället ut mot köket. Jag har alltid gillat köksfester, dock var väl det här inte riktigt en sån där klassisk köksfest. Saker blir inte alltid som man har tänkt sig... Så kan jag väl summera kvällen. Hur eller hur så hade jag otroligt trevlig och jag kan inte annat än vara glad idag... I morgon är en annan dag...

Inga kommentarer: