lördag 12 april 2008

Lördag!!

Så var det äntligen (?) helg! Jag har faktiskt inte längtat så mycket till helgen av någon anledning. Vet inte varför för den brukar man väl alltid se fram emot?

Har i alla fall startat dagen med att lyssna på Simple Plan - Welcome to my life på order av Ass. Det är en bra låt det det! (Sedan blev det Ass up bara för att komma i lördagsstämning). Har sedan avnjutit en för mig ovanligt lyxig frukost innehållande yoghurt och riskakor. Mums :)

Så nu är jag redo för att ta mig an den här dagen! Funderar på att gå på stan en liten sväng (behöver en tröja till min klänning juh), sedan blir det till att ta tag i tvätten, lite senare blir det träning med Sofia och till slut lite raj raj på kvällen. Idag är det någon slags återträff med vi som spelade i KFUM på den gamla goda tiden. Egentligen är det inte en återträff utan bara samlat ihop några tjejkompisar. Men vi har alla lärt känna varandra via innebandyn. Undrar hur vanligt det är att man blir så bra kompis med sina lagkompisar. Jag är i alla fall otroligt glad att jag fick vara tillräckligt bra i kroppen under några år så jag fick spela innebandy igen och chansen att lära känna dessa underbara människor. Jag har ju redan sagt hur lyckligt lottat jag är med mina vänner, men det tål att sägas igen :)

Är lite seg idag.. Blev en konstig fredag!! Ho ho ho!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

konstigt bra fredag.. för HV vann... hihi HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71HV71

Lisa Eriksson sa...

schhhhhhh.... inte skriva så fula ord :P

Ass sa...

Lisa -Gillar Klara Stefan Liv? :-O

Skönt att du följer mina order :P Jag lyssnade också på Ass up imorse :D