torsdag 24 april 2008

Middag och ett glas på stan

Vilken oväntat trevlig kväll det blev! AM "tjatade" lite på mig om att fira något positivt för henne på stan. Eftersom jag är omåttligt sällskapsjuk och att sällskapet är trevligt så tackade jag så klart ja till erbjudandet. Så efter jobbet (sådär vid 19 :S) gled vi in på storans uteservering. Där serverades det tydligen burgare och ett glas vin. Inte så tokigt och det var riktigt skönt att sitta ute och njuta. I like!

Asså, jag bara älskar våren när solen och värmen börjar titta fram. Ser verkligen fram mot helgerna. Varje ledig stund som solen visar sig framöver ska jag se till att pressa. Som min bror säger "Du kommer bli rynkig". Men som jag säger "I don't really care!" Jag älskar solen och om det gör mig rynkig - so what!

Lunchade med Lotta idag - alltid trevligt och det kommer att bli en bra vana :) Det går ju dock inte så bra för mig att ta med matlåda... Så jag är både dyr i drift och tjock just nu. Lite typiskt men men...

Vad ska jag mer säga... Fortfarande snurrigt på jobbet. Har inte koll... Tycker ändå jag kan hantera stressen ok. Bara Kronk som tycker jag är ett psyko - ahaha... kanske inte bara han förresten :) Jag är stördare än vanligt tror jag. What happend?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vet du vad ... jag älskar oxå solen :D:D

Ass sa...

Du och "fika"... :)

Solen är skön, solen är toppen!!!

Lisa Eriksson sa...

Solen är bäst :) Vi har fattat att det är under den man ska pressa :)