fredag 4 april 2008

No 2

Visst att jag är nummer 2 men det här blir ju faktiskt även inlägg nummer 2. Appropå nummer 2 så får det mig att tänka på den där gången som Astrid och Per täffades första gången. Den är lite grov så jag tror inte jag vågar skriva den här. Men om någon av en händelse inte skulle ha hört den så är det bara att fråga så berättar jag så gärna!

Idag ser jag ett tydligt mönster... Astrid och Claes är hemma och är sjuka med feber... Jag undrar just vem som kan ha smittat dom :S Känner mig ganska skyldig med hade varit svårt för mig att hålla mig undan då vi bodde under samma tak i tre dagar. Dock så har även Sofia och Anders blivit sjuka idag. Och nu fick jag mail om att även Jonas är sjuk samt att Kronk är hemma med sjukt barn. Kan det ha något att göra med att jag har varit på jobbet trots att jag borde varit hemma. Uffa va dålig jag känner mig nu... Selåt anyway...

Igår bestämde jag mig för att bli en msn-människa igen (eller ja, var väl snarare en icq-människa men same same). Nu ska jag bara leta rätt på lite folk som kan underhålla mig. Lyckades ganska bra igår då Astrid och Tuben ställde upp :) Jag och Tuben kom fram till att vi borde spana efter en resa i år igen. Det var ju så kul i Barcelona sist! Någon som har något ställe att rekommendera? Gärna där man kan kombinera stad och hav. Vad jag och Astrid kom fram till ska jag nog inte skriva här. Men det var väldigt roligt att prata med henne igår. Som på den gamla goda tiden med bekymmer fram och tillbaka. Hur det nu kan vara roligt med bekymmer?! Satt i alla fall uppe alldeles för länge utan att göra något speciellt. Såg inte ens på TV. Men jag är nöjd ändå - så himla stolt att jag inte dör av rastlöshet. För det är något jag oroat mig för kan jag lova. Jag är så sällskapssjuk...

Idag är det fredag och det är dags för fredagslåten: Diana Ross - Upside Down

1 kommentar:

Ass sa...

BOY!!! :D

Åh, den historian har jag inte hört... kan du inte berätta den? ;)

Lite skyldig ska du nog känna dig, även om jag kanske inte behövt vara sååå nära dig när du var krasslig...

Det var nice igår, jag håller med :) Men alltför sent, ja det blev det ju... Men inte i stil med våra icqkvällar ;)

Ja fler resor till oss!!! Jag är på!