tisdag 15 april 2008

Deep in da shit

I det här inlägget funderar jag på att skippa the deep talk. Vill ju inte oroa folk i onödan :P Sedan är det även dags att rycka upp sig. Man ska inte fastna i dåliga tankar utan se det som är bra. Jag är ju egentligen en ganska glad människa! Och jag tycker verkligen jag själv är ganska så mycket trevligare och roligare som glad. Så i morgon så ska jag göra ett tappert försök...

Idag då.. Gick upp alldeles för sent och det berodde på att jag även la mig alldeles för sent... Vad hände med att vara på jobbet kl åtta? Jobbade på ganska dåligt idag vilket gjorde att jag fick sitta kvar alldeles för länge. Men känns som att det börjar bli väldigt mycket nu och jag har inte längre full kontroll över alla projekt vilket gör att jag jobbar sämre. Nej fy vad tråkigt det var att skriva om jobbet... Kanske ska återgå till deep talk :)

Känns som att jag skulle behöva något att se fram emot. Något inom en snar framtid. Något jätteskoj! Just det - jag ska se fram emot morgondagen: Back to happy ju :)

Har pratat en del om motivation på senaste tiden. Vad som får en motiverad, alltså motiverad i största allmänhet. Då jag och Astrid inte kommit på något bra för tillfället så lyfte jag frågan på lunchen idag. Jag fick svaret "Om jag skulle tänka så skulle jag bli helt deprimerad"
Så jag kanske ska sluta fundera. Då kanske man blir på topp!

Det händer faktiskt ganska mycket den här veckan. I morgon ska jag träffa en vän och planera inför lite hemligheter, på torsdag fyller min kära far 60 så då blir det middag på stan, på fredag kommer Ass (jiiiiipppiiiie, jättejiippiiiiee), på lördag blir det mer firande av pappa och på söndag soffhäng med röven. Så från och med i morgon är det full rulle och då ska jag sluta vara apatisk :)

Inga kommentarer: