fredag 18 april 2008

Ey kompis

Idag är mottot: Kompis det går bra nu Lyssna och känn hur bra det går. Pengarna rullar in :)

Igår var det firande av pappa som fyllde jämt. Vi avnjöt en trevlig middag och jag åt den godaste oxfilen i hela mitt liv - välstekt och fin (ja jag vet att jag är konstig)

På vägen hem råkade jag trilla in på jobbet och där var det hålligång vill jag lova! Hade ju besök från Norge och då blir det fest! Kvällen slutade visst på Harrys och jag var visst inte i säng förrän kl 04. What happend! Och varför var min tröja jätteblöt?

Igår rensade jag lite dåliga tankar så idag har mitt liv tagit en ny vändning. Kompis det går bra nu!! Känns bra! Jag är nu mera officiellt glad och på lördag tar jag och Astrid en ny trippel :P

Kan väl bara tillägga att det är lite jobbigt på jobbet idag. Min ögon är rödsprängda och jag kan inte hålla tyst. Var kanske lite lullig när jag trillade in på jobbet idag.. OOPPSS... Men det går bra nu :)

Idag är Ass på jobbet och det känns skönt att ha henne sittandes bredvid. Som det ska va lixom.. Ser fram emot september???

2 kommentarer:

Ass sa...

Det går bra nu! :D

Andreas sa...

Gick inte ens att dölja för städerskan ju.